Salg

Salg

Jan Glintborg

Kundelogistikchef

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har siden 1. oktober 2017 været kommerciel ansvarlig for hele Danmark.
Samtidigt har jeg driftsansvaret for vest Danmark.
Som kundeansvarlig har jeg det fulde ansvar for udvikling/fastholdelse af vores kunder - en rolle som jeg finder utrolig spændende fordi vores indsigt giver vores kunder stor værdi.
Hverdagen hos Logistikkompagniet er præget af korte beslutningsveje, en høj vidensdeling og ikke mindst en pionerånd med en stor stolthed for de opnåede honoreringer - både erhvervspris og ikke mindst CSR pris. Det er drivkraften herfra, der skaber glade medarbejdere og dermed glade kunder.

Anette Jørgensen Jackson

Kundekonsulent

Læs mere om mig

Mere om mig

Med en baggrund funderet i tætte kunderelationer har jeg hos Logistikkompagniet fokus på at samarbejde med virksomheder med henblik på at finde kreative løsninger til optimering af deres bemanding på forskellige niveauer inden for lager og logistik. Det gør jeg bl.a. ved sammen med kunderne at analysere, supportere, lede, udskifte og bemande dele eller hele hold – fast, i projekter eller sæsoner.

Jeg arbejder tæt samme med vores driftschefer og teamledere for at placere de helt rigtige medarbejdere på relevante poster hos vores kunder. Vores helt unikke koncept, med fastansatte medarbejdere og egne teamledere tilknyttet hver eneste kunde, sørger for at holde kvaliteten på løsningerne på et højt niveau. Min fornemmeste rolle er således at arbejde sammen med kunderne på en sådan måde, at man går fra at være en reaktiv til proaktiv drift med en øget værdiskabelse som resultat.

 

Drift

Drift

Jens Sommermark

COO, Sjælland

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været ansat siden 2013 og oplever stadig, at to dage sjældent er ens.
Som driftschef med bl.a. ansvaret for én af vores store og gode kunder har jeg det overordnede ansvar for deres produktion.
Med en varierende hverdag stræber jeg altid efter at gøre dagen bedre end dagen før - både i forhold til resultater og humøret på arbejdspladsen.
Det er vigtigt for mig, at medarbejderne er glade, når de er på arbejde, for udover de personlige gevinster skaber glæde og godt humør automatisk høj produktivitet.

Ole Christensen

Teamleder, Jylland

Læs mere om mig

Mere om mig

Hver dag med Logistikkompagniet, er en effektiv dag med smil, humor og løsninger på de udfordringer mine kunder har.

Som teamleder er det min opgave at sikre netop dette, og samtidig motivere mine medarbejdere til at gøre det de er bedst til, nemlig logistik, og gerne en masse af det.

Sammen med mine kunder, skaber jeg en tryg hverdag, som sikrer at de kan gøre det de er bedst til.

René Gram

Teamleder, Jylland

Læs mere om mig

Mere om mig

Som teamleder ved Logistikkompagniet er der ikke to dage, som er ens. Vi har mange forskellige kunder, så derfor også mange forskellige opgaver.
Som teamleder har jeg ansvaret for at opgaverne bliver løst på bedst mulig måde og her er det vigtigt at inddrage medarbejderne i processerne. Vi kan sammen optimere opgaverne, så vi altid har tilfredse kunder. Det er derfor vigtigt at matche vores ressourcer med kundens opgave.

Det er vigtigt for mig at medarbejderne er glade for at komme på arbejde og at der er en god stemning. Har man det godt på sit arbejde smitter det som regel af når man har fri plus det giver højere produktivitet.

 

Bo Simonsen

Teamleder, Sjælland

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været ansat i Logistikkompagniet siden 2009 og sidder med ansvaret for vores nuværende kunder, at vi bliver hos kunden og hele tiden vokser med opgaven. Som en del af denne opgave har jeg ansvaret for de medarbejdere, der arbejder på eksterne lokationer og for, at alle regler, sikkerhedsforanstaltninger mv. overholdes.
Når man arbejder på at løse kundernes udfordringer er to dage aldrig ens. Der er hele tiden nye situationer, der skal løses, og udfordringen ved at matche kundens behov og vores ressourcer. Der er masser af muligheder for udvikling på alle kanter - og det er motiverende!

Dorthe Jensen

Teamleder, Sjælland

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været ansat som teamleder i Logistikkompagniet siden oktober 2017.

Hver dag er fyldt med spændende og udfordrende opgaver, hvor jeg har ansvar for blandt andet planlægning af logistik, produktion og processer med fokus på hele kundens supply chain.

Jeg arbejder hele tiden i tæt samarbejde med medarbejdere og kunden for at finde de bedste løsninger.

Jeg synes det er meget vigtigt at medarbejderne inddrages mest muligt, sådan at de produktioner vi arbejder med hele tiden optimeres bedst muligt, så vi kan levere både høj kvalitet og service.

Brian Johansen

Teamleder, Sjælland

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været ansat som teamleder i Logistikkompagniet siden juni 2015.

Jeg har fornøjelsen af at starte nogle af vores nøglekunder op med pluk og pak, lagerdrift, og senest med pick-by-voice. Mine daglige opgaver består af planlægning og nytænkning af processer, så kunden får en god oplevelse og kan se, at vi gør en forskel.

Jeg er altid klar til nye og spændene udfordringer i tæt samarbejde med kunden og vores team.

Rikke Hvistendal

CSR-Koordinator

Læs mere om mig

Mere om mig

Tekst er på vej

 
 

Forretningsudvikling

Carsten Moberg

CBDO og medejer

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg startede virksomheden op i 2009 og arbejder i dag med udvikling af virksomheden gennem nye forretningsområder og kundemuligheder.
Jeg samler meget inspiration fra andre og leder hele tiden efter nye spændende ting, der kan blive en del af Logistikkompagniet.
Den konstante idéudvikling og søgen efter nye interessante forretningsområder giver nogle meget forskellige og spændende arbejdsdage - i praksis må jeg dog argumentere for og dokumentere alle de gode idéer, før vi implementerer dem i Logistikkompagniet.

 
 

Administration

Administration

Jan Dewald Hansen

Adm. Direktør og medejer

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været en del af Logistikkompagniet siden januar 2017. Jeg motiveres af kombinationen af den strategiske virksomhedsudvikling og taktiske/operationelle sparring med den daglige driftsledelse. Min fornemmeste opgave er til en hver tid at have en attraktiv og relevant virksomhed – for såvel kunder som medarbejdere. Jeg stræber efter glade, tilfredse og motiverede medarbejdere ved bl.a. at sætte klare mål og rammer samt uddelegere arbejdsopgaver og give ansvar.

Trine Susé

Kompetencechef

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været en del af Logistikkompagniet siden januar 2018.

Min fornemste opgave er at sørge for, at rammerne om medarbejdere og administration er i orden, så vores drift kan have fokus på kunderne.

Thomas Kramer

HR, IT & Markedsføring

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været ansat siden 2013, og i løbet af de seneste fem år har mit ansvarsområde været IT med en række bi-opgaver som markedsføring, HR og hjælp til den administrative del af vores virksomhedscenter.
Med en masse forskellige opgaver kommer en masse ansvar, og netop derfor er mit job spændende.
Udover at udføre et stykke arbejde i høj kvalitet, lægger jeg stor vægt på at hjælpe mine kolleger med dagligdagens store og små udfordringer, så deres hverdag forløber så let som muligt - også selvom IT-udfordringerne opstår, når jeg har fri.