MEDARBEJDERE

Salg

Salg

Jan Dewald Hansen

Adm. Direktør og medejer

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været en del af Logistikkompagniet siden januar 2017. Jeg motiveres af kombinationen af den strategiske virksomhedsudvikling og taktiske/operationelle sparring med den daglige driftsledelse. Min fornemmeste opgave er til en hver tid at have en attraktiv og relevant virksomhed – for såvel kunder som medarbejdere. Jeg stræber efter glade, tilfredse og motiverede medarbejdere ved bl.a. at sætte klare mål og rammer samt uddelegere arbejdsopgaver og give ansvar.

 
 

Drift

Drift

Allan Benediktson

Driftschef

Læs mere om mig

Mere om mig

Teksten er på vej

Ole Christensen

Teamleder, Jylland

Læs mere om mig

Mere om mig

Hver dag med Logistikkompagniet, er en effektiv dag med smil, humor og løsninger på de udfordringer mine kunder har.

Som teamleder er det min opgave at sikre netop dette, og samtidig motivere mine medarbejdere til at gøre det de er bedst til, nemlig logistik, og gerne en masse af det.

Sammen med mine kunder, skaber jeg en tryg hverdag, som sikrer at de kan gøre det de er bedst til.

Ulrik Borchert

Teamleder, Jylland

Læs mere om mig

Mere om mig

Teksten er på vej

Bo Simonsen

Teamleder, Sjælland

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været ansat i Logistikkompagniet siden 2009 og sidder med ansvaret for vores nuværende kunder, at vi bliver hos kunden og hele tiden vokser med opgaven. Som en del af denne opgave har jeg ansvaret for de medarbejdere, der arbejder på eksterne lokationer og for, at alle regler, sikkerhedsforanstaltninger mv. overholdes.
Når man arbejder på at løse kundernes udfordringer er to dage aldrig ens. Der er hele tiden nye situationer, der skal løses, og udfordringen ved at matche kundens behov og vores ressourcer. Der er masser af muligheder for udvikling på alle kanter - og det er motiverende!

Tiffanie Sjøting

Teamleder, Sjælland

Læs mere om mig

Mere om mig

Nytiltrådt Teamleder i Logistikkompagniet med 12 års erhvervserfaringen indenfor produktion, distribution, administration, HR og ledelse.

Mit mål er at sikre at alle vores kunder er de stærkeste indenfor deres specifikke branche, og at kunderne ingen administration har i processen. Jeg er til for jer - og løser præcis det I står og har behov for! Dette hvad enten der er tale om varetagelse af en fast opgave, eller løbende analysering og rådgivning til mulige optimeringer. Dette gør jeg ved at sikre at vi har en god dialog og kommunikation løbende, samtidig med at jeg tager fuldt ejerskab for processerne og udførelsen af arbejdet uanset på hvilken lokation jeg befinder mig.

Jeg bidrager med en anerkendende ledelsesstil, og evnen til at sammensætte det stærkeste hold til opgaven.

Der hvor du som kunde konstaterer udfordringer - leverer jeg, mine kolleger og medarbejdere muligheder og gode resultater.

 

Administration

Administration

Jan Dewald Hansen

Adm. Direktør og medejer

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været en del af Logistikkompagniet siden januar 2017. Jeg motiveres af kombinationen af den strategiske virksomhedsudvikling og taktiske/operationelle sparring med den daglige driftsledelse. Min fornemmeste opgave er til en hver tid at have en attraktiv og relevant virksomhed – for såvel kunder som medarbejdere. Jeg stræber efter glade, tilfredse og motiverede medarbejdere ved bl.a. at sætte klare mål og rammer samt uddelegere arbejdsopgaver og give ansvar.

Thomas Kramer

HR, IT & Markedsføring

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været ansat siden 2013, og i løbet af de seneste fem år har mit ansvarsområde været IT med en række bi-opgaver som markedsføring, HR og hjælp til den administrative del af vores virksomhedscenter.
Med en masse forskellige opgaver kommer en masse ansvar, og netop derfor er mit job spændende.
Udover at udføre et stykke arbejde i høj kvalitet, lægger jeg stor vægt på at hjælpe mine kolleger med dagligdagens store og små udfordringer, så deres hverdag forløber så let som muligt - også selvom IT-udfordringerne opstår, når jeg har fri.