Salg

Salg

Jan Glintborg

Kundelogistikchef

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har siden 1. oktober 2017 været kommerciel ansvarlig for hele Danmark.
Samtidigt har jeg driftsansvaret for vest Danmark.
Som kundeansvarlig har jeg det fulde ansvar for udvikling/fastholdelse af vores kunder - en rolle som jeg finder utrolig spændende fordi vores indsigt giver vores kunder stor værdi.
Hverdagen hos Logistikkompagniet er præget af korte beslutningsveje, en høj vidensdeling og ikke mindst en pionerånd med en stor stolthed for de opnåede honoreringer - både erhvervspris og ikke mindst CSR pris. Det er drivkraften herfra, der skaber glade medarbejdere og dermed glade kunder.

 
 

Drift

Drift

Allan Benediktson

Driftschef

Læs mere om mig

Mere om mig

Teksten er på vej

Ole Christensen

Teamleder, Jylland

Læs mere om mig

Mere om mig

Hver dag med Logistikkompagniet, er en effektiv dag med smil, humor og løsninger på de udfordringer mine kunder har.

Som teamleder er det min opgave at sikre netop dette, og samtidig motivere mine medarbejdere til at gøre det de er bedst til, nemlig logistik, og gerne en masse af det.

Sammen med mine kunder, skaber jeg en tryg hverdag, som sikrer at de kan gøre det de er bedst til.

Ulrik Borchert

Teamleder, Jylland

Læs mere om mig

Mere om mig

Teksten er på vej

Bo Simonsen

Teamleder, Sjælland

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været ansat i Logistikkompagniet siden 2009 og sidder med ansvaret for vores nuværende kunder, at vi bliver hos kunden og hele tiden vokser med opgaven. Som en del af denne opgave har jeg ansvaret for de medarbejdere, der arbejder på eksterne lokationer og for, at alle regler, sikkerhedsforanstaltninger mv. overholdes.
Når man arbejder på at løse kundernes udfordringer er to dage aldrig ens. Der er hele tiden nye situationer, der skal løses, og udfordringen ved at matche kundens behov og vores ressourcer. Der er masser af muligheder for udvikling på alle kanter - og det er motiverende!

 
 

Forretningsudvikling

Carsten Moberg

CBDO og medejer

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg startede virksomheden op i 2009 og arbejder i dag med udvikling af virksomheden gennem nye forretningsområder og kundemuligheder.
Jeg samler meget inspiration fra andre og leder hele tiden efter nye spændende ting, der kan blive en del af Logistikkompagniet.
Den konstante idéudvikling og søgen efter nye interessante forretningsområder giver nogle meget forskellige og spændende arbejdsdage - i praksis må jeg dog argumentere for og dokumentere alle de gode idéer, før vi implementerer dem i Logistikkompagniet.

 
 

Administration

Administration

Jan Dewald Hansen

Adm. Direktør og medejer

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været en del af Logistikkompagniet siden januar 2017. Jeg motiveres af kombinationen af den strategiske virksomhedsudvikling og taktiske/operationelle sparring med den daglige driftsledelse. Min fornemmeste opgave er til en hver tid at have en attraktiv og relevant virksomhed – for såvel kunder som medarbejdere. Jeg stræber efter glade, tilfredse og motiverede medarbejdere ved bl.a. at sætte klare mål og rammer samt uddelegere arbejdsopgaver og give ansvar.

Trine Susé

Kompetencechef

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været en del af Logistikkompagniet siden januar 2018.

Min fornemste opgave er at sørge for, at rammerne om medarbejdere og administration er i orden, så vores drift kan have fokus på kunderne.

Thomas Kramer

HR, IT & Markedsføring

Læs mere om mig

Mere om mig

Jeg har været ansat siden 2013, og i løbet af de seneste fem år har mit ansvarsområde været IT med en række bi-opgaver som markedsføring, HR og hjælp til den administrative del af vores virksomhedscenter.
Med en masse forskellige opgaver kommer en masse ansvar, og netop derfor er mit job spændende.
Udover at udføre et stykke arbejde i høj kvalitet, lægger jeg stor vægt på at hjælpe mine kolleger med dagligdagens store og små udfordringer, så deres hverdag forløber så let som muligt - også selvom IT-udfordringerne opstår, når jeg har fri.