Salgsjob Storkøbenhavn/Sjælland logistikbemanding

Har du højt energiniveau, erfaring med løsningssalg (gerne personale) og forretningsforståelse, er du måske vores nye initiativ i vores vækst rejse.

Du ansættes med ansvaret for opsøgende salg af ydelser til både eksisterende og nye kunder i Storkøbenhavn, Køge, Greve og Roskilde.

Hvorfor så vælge Logistikkompagniet?

I Logistikkompagniet har vi store planer:

Vi ”spiller” vores kunders lagerbemanding gode ved at supportere, analysere, lede, udskifte og bemande dele eller hele hold – fast, i projekter eller sæsoner.

Vores 9-årige succes startende i øst skal udbredes til hele Danmark, hvor vi i dag har kontorer i Taastrup, Odense og Vojens. I 2015 blev vi årets virksomhed i Greve, i 2016 vandt vi CSR prisen første gang og igen i 2018 vandt vi denne gang CSR jubilæumsprisen (all time winner).

Med fastansatte logistikmedarbejdere og teamledere løser vi mangeartede logistikopgaver på vores kunders adresser – det gør vi så godt at vi både har loyale medarbejdere og kunder. Vores fokus er ikke antal personer, men hvordan opgaven løses og dermed effektiviteten.

Vores samarbejde er altid forankret på én teamleder, der via indsigt opnår den bedste kvalitet og effektivitet med fuld fokus på nemhed og sparring – det er kunden og dennes rolle vi spiller god.

Vores DNA med glade medarbejdere der fuldtids har skiftende opgaver, suppleret med inspirerende og moderne ledelse, der skaber et motiveret og engageret arbejdsmiljø, som tiltrækker nye medarbejdere fra andre job – vi har de dygtige ansat!

Du kan på www.logistikkompagniet.dk læse mere om vores forretning og finde referencer på forskellige opgaveløsninger.

Vi tilbyder:

En attraktiv og spændende stilling i en virksomhed med glade medarbejdere og moderne rammer med holdning til adfærd og rette værdier.

Vi har ordnede forhold og CSR honoreret profil, der giver høj loyalitet og flotte kundetilfredshedsmålinger.

Jobbet er nyoprettet og en del af en 5-årig vækst-strategi, hvor du selv er med til at forme jobindholdet for fælles succes.

Der er store muligheder for personlig og faglig udvikling og lønpakken forhandles individuelt, så den modsvarer erfaring og kvalifikationer.

Lønpakken er sammensat af løn, provision, pension og bilordning.

Hvem er du?

Som person forventer vi, at du har gode samarbejdsevner og er en udpræget selvstarter med en veludviklet ordenssans.

Vi vægter salgserfaring B2B højt og gerne med løsningssalg af bemanding.

Vi forventer du er flydende i dansk skrift/tale og kendskab til logistik vil forstærke dine muligheder.

Du har en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver og er i stand til at overholde deadlines og få afsluttet dine opgaver. Du er mødestabil og har en god portion humor.

Du er resultatorienteret, har gennemslagskraft og arbejder yderst selvstændigt. Du trives med såvel kortsigtede som langsigtede projekter og er som sælger udadvendt og troværdig.

Dine kvalifikationer:

  • Du har flere års erfaring med opsøgende og vedligeholdende salg til B2B markedet
  • Du er vant til højt tempo og kan arbejde selvstændigt og i team
  • Du taler, læser og skriver dansk
  • Gerne logistik erfaring
  • Stabil bruger af Office pakken og andre ERP-systemer

Ansvarsområder:

  • Nysalg og vedligeholdende salg (3 mdr. efter sidste ydelse)
  • Kontinuerlig opfølgning på tilbud, kampagner og aktiviteter
  • Deltagelse i kundearrangementer
  • Samarbejde med andre i forbindelse med store projekter
  • Fokus på mersalg og gensalg
  • Elektronisk håndtering af tilbud og inddatering i CRM-system/ugerapport 

Opstart:

Hurtigst muligt foråret 19. Du søger jobbet ved mail med din ansøgning og cv til jg@logistikkompagniet.dk