Interim projekter

Normal

Logistikkompagniet gik simpelthen ind og tog rollen som ekstra ledelseslag

Da vi besluttede os for selv at etablere og drive lager, havde vi reelt intet kendskab til vores egne lagerprocesser og ingen ressourcer til at køre et parallelt set-up i overgangsfasen. Derfor hyrede vi Logistikkompagniet til at håndtere overgangs- og opstartsprocessen. Deres knowhow inden for lagerdrift, it-systemer og koncepter var det, vi havde brug for, for at få så god en overgang som muligt.

Helt konkret undgik Normal at bruge tid og ressourcer på at etablere en midlertidig ledelse, der skulle afvikles efter endt flytning. Logistikkompagniet gik simpelthen ind og tog rollen som ekstra ledelseslag. Det har givet stor tryghed, at vi har haft folk med spidskompetencer inden for lagerdrift til at varetage den tidsafgrænsede ledelsesopgave. Det har fra dag et været med til at minimere risikoen for fejl og forsinkelser

Henrik Bøgelund
Logistikdirektør, Normal

Succesfuld flytning af lager og medarbejdere

Det er sin sag at opretholde lagerdrift, når der samtidig skal flyttes flere tusinde varenumre. Ikke desto mindre var det den udfordring, butikskæden Normal stod over for, da de besluttede at flytte lagerlokation. For at minimere den risiko der naturligt er forbundet med så stor en opgave, allierede Normal sig med Logistikkompagniet. Virksomhedens professionelle viden om opbygning og drift af lager skulle være med til at sikre, at projekt lagerflytning kom sikkert i mål.

Skal vi starte et samarbejde?

Vi arbejder med partnerskaber og er dermed ”totalleverandør” af outsourcet lagerbemanding – din virksomhed opnår fleksibilitet, effektivitet og aktivitetsbaserede omkostninger, og du kan derfor fokusere på din kerneforretning.

logistikkompagniet

Andre cases